Kontakt NRGi Elsalgs kundeservice

Har du brug for hjælp, vejledning eller et godt råd?

 

Hvad drejer din henvendelse sig om?

Vælg nedenfor hvad din henvendelse drejer sig om - så hjælper vi dig videre. 

Kontakt os her
Regning og betaling
Hvor mange regninger får jeg om året?

Du får 4 eller 12 årlige a conto-regninger om året, alt efter hvad du ønsker og har behov for. Ønsker du at ændre din regningscyklus kan du kontakte os her

 

Efter ændringerne på elmarkedet pr. 1. april 2016, modtager du desuden en opgørelse over dit elforbrug sammen med din elregning, hver gang vi modtager en forbrugsaflæsning fra dit netselskab. Som minimum modtager du en samlet opgørelse én gang om året. Det varierer fra netselskab til netselskab, hvor ofte der indsendes aflæsninger.

 

Størstedelen af kunderne hos NRGi Elsalg vil opleve at modtage en opgørelse, hver gang de modtager en elregning, da mange har en fjernaflæst måler tilknyttet.

Hvad betyder ordet 'a conto'?

Ordet ’a conto’ kan oversættes med ’løbende regning’, ’på forskud’ eller ’afdragsvis’. Kort sagt betyder a conto, at du betaler et fastsat beløb på forskud. Størrelsen på din a conto-betaling bestemmes af dit forventede årlige elforbrug og fastsættes én gang om året.

 

Dit faktiske forbrug bliver opgjort hver gang vi modtager en aflæsning fra dit netselskab. Hyppigheden varierer fra kunde til kunde, da nogle netselskaber løbende indsender data, men  andre kun indsender information om aflæsninger én gang om året. Det er derfor også forskelligt hvor ofte det vil blive opgjort, om du har brugt mere end det, du har betalt i a conto og dermed skal betale ekstra – eller om du har brugt mindre og skal have penge tilbage.

Hvordan beregner I mit a conto-beløb?

Ved beregning af dit a conto-beløb tager vi udgangspunkt i sidste års elforbrug og deler det ligeligt ud på det antal regninger, du modtager pr. år. Med fire årlige regninger, er a conto-beløbet altså en fjerdedel af sidste årsforbrug. 

Jeg har investeret i strømbesparende udstyr. Kan jeg få mine a conto-betalinger nedsat?

Ja, det kan du som hovedregel godt. Det er dog dit netselskab, som står for ændringen af dine a conto betalinger og vi kan derfor ikke kontrollere, hvorvidt det sker.

 

Skriv til os her, og oplys hvad du ønsker dit anslåede årsforbrug skal være fremadrettet, og vi vil anmode dit netselskab om ændringen.

Min regning er blevet væk. Hvordan betaler jeg?

Du kan se alle dine regninger på Mit NRGi under menuen "Min økonomi".

 

Du kan også overføre pengene via netbank eller almindelig bank. Du finder betalingsoplysninger til NRGi Elsalg her.

 

Hvor finder jeg kontonummeret til NRGi?

Du finder diverse betalingsoplysninger til NRGi her.

Hvordan tilmelder jeg mig Betalingsservice?

Du kan nemt tilmelde dig Betalingsservice via din bank, netbank eller på siden her. De oplysninger, du skal bruge, står nederst på indbetalingskortet på din elregning.

 

PBS_oplysninger

 

Er din regning fra før 12. november 2015, skal du i stedet for oplysningerne fra indbetalingskortet bruge nedenstående oplysninger ved tilmelding. De ændrede oplysninger skyldes, at NRGi Energi A/S overtog afregningen på ovennævnte dato.

 

NRGi Nord (Aarhus)
PBS-nr.: 08273618
Deb.grp.nr.: 00004

 

NRGi Syd (Horsens)
PBS-nr.: 08273529
Deb.grp.nr.: 04166

Hvordan framelder jeg mig Betalingsservice?

Hvis du ønsker at opsige din betalingsaftale, skal du meddele det til din bank. Hvis en betalingsaftale opsiges, og en regning står til opkrævning på Betalingsserviceaftalen, skal du blot huske at betale regningen på anden vis, da NRGi ellers sender en rykker.

Hvad er elprisen i dag?

Din elpris afhænger af hvilket elprodukt, du har valgt. Du kan se dit nuværende produkt på din regning eller på din elaftale med NRGi.

Få yderligere information om de aktuelle elpriser her.

Jeg skal flytte, men har fået en regning. Hvad skal jeg gøre?

Selvom du skal flytte, skal du betale regningen, som du plejer. Vi modregner beløbet i flytteopgørelsen og sender pengene retur, hvis det viser sig, at du har betalt for meget.

Hvem skal jeg kontakte for at ansøge om reduceret elafgift?

Privatkunder, der bruger elvarme til at opvarme deres helårsbolig, kan få en reduktion i elafgiften, for det forbrug der ligger over 4.000 kWh pr. år. Hvis du bruger 15.000 kWh på et år, kan du få reduktion på de 11.000 kWh (15.000-4.000).

 

For at få reduceret elafgift, skal elvarmen fremgå af din BBR meddelelse.

 

Læs mere om reduceret elagift her.

Jeg har elvarme. Hvor kan jeg se min reducerede elafgift?

Det kan du på din regning, hvor beløbet er angivet med teksten "Reduceret elafgift".

 

Få hjælp til at forstå din elregning her

Er min indbetaling registreret hos jer?

Du kan se dine indbetalinger på Mit NRGi under Kontoudtog.

 

Du logger på ved hjælp af dit kundenummer og din internetkode, som du finder øverst på din elregning.

Kunde_og_installationsnummer

Jeg kan ikke betale nu. Kan jeg få en betalingsordning?

Som udgangspunkt kan alle NRGis kunder få en henstands- eller betalingsordning. 

 

En henstandsordning kan maksimalt strækkes til forfaldsdato på næste regning, dog ikke over en måned. En betalingsordning skal være betalt, inden næste regning har forfald. Dog kan den maksimalt strække sig over tre måneder.

 

Ansøg om betalingsordning her

Jeg har solceller. Hvordan kan jeg se, om mit salg er registreret på regningen?

Vi afregner kunder med solceller pr. 31/12.

 

På opgørelsens side 2 vil eventuel overskudsproduktion fremgå med teksten: ’VE levering net kWh’. Beløbet bliver automatisk fratrukket, inden husstandens årlige forbrug bliver afregnet.

Burde grafen for mit forbrug ikke gå i nul/minus, nu hvor jeg har solceller og er selvforsynende?

Nej, grafen vil aldrig gå i nul/minus ved maksismal produktion, da NRGi's måler har tre faser. Produktionen fra dine solceller går ind i en af faserne, mens der på de 2 andre faser kan være tilkoblet andre apparater, som bruger strøm.

Hvordan får jeg udbetalt mit tilgodehavende?

Har du et tilgodehavende hos NRGi fx. i forbindelse med flytning kan du få pengene udbetalt via en bankoverførsel ved at udfylde en af disse formularer:

 

Tjek din faktura for at vælge den rigtige udbetalingsformular - Du kan forvente at have pengene på din konto senest 14 dage efter dette.

 

 

Udbetaling fra NRGi Elsalg A/S CVR 32285759

 

Udbetaling fra NRGi  Elsalg I A/S CVR 34708754

 

Hvornår får jeg min årsopgørelse?

Efter ændringerne på elmarkedet pr. 1. april 2016, modtager du en opgørelse over dit elforbrug sammen med din elregning, hver gang vi modtager en forbrugsaflæsning fra dit netselskab. Som minimum modtager du en samlet opgørelse én gang om året. Det varierer fra netselskab til netselskab, hvor ofte der indsendes aflæsninger.

 

Størstedelen af kunderne hos NRGi Elsalg vil opleve at modtage en opgørelse, hver gang de modtager en elregning, da mange har en fjernaflæst måler tilknyttet.

Elforbrug og besparelser
Hvorfor har jeg så højt et elforbrug?

Hvis elregningen er blevet for høj, eller du kan se, den stiger, kan der være flere årsager:

 

  • Nogle gamle apparater er begyndt at bruge mere el.
  • Husstanden har fået flere apparater.
  • Apparaterne anvendes hyppigere eller på en anden måde, fx ved familieforøgelse.
  • Boligen bruges også som arbejdsplads (hjemmekontor, erhverv i egen bolig).

 

Følg dit forbrug på Mit NRGi.

 

Få flere energispareråd her

 

Få flere tips og individuel rådgivning om energibesparelser:
Læs mere her hvis du er privat kunde eller her, hvis du er erhvervskunde.

Hvad kan jeg gøre for at bruge mindre strøm?

Start med at få overblik over forbruget, dine elvaner og husets elapparater.

 

  • Aflæs måleren hver dag i en kortere periode og følg herefter elforbruget ugentligt.
  • Lav en liste med alle elapparater i husstanden.
  • Lån en elmåler hos dit lokale elselskab, og mål elforbruget på de apparater, der er relevante.
  • Vurdér, om der er apparater, der med fordel kan udskiftes – spørg energirådgiveren
  • Vurdér, om der er apparater, der kan bruges anderledes.
  • Vurdér behovet for apparaterne.
  • Brug elspareskinner –  de slukker automatisk for tilsluttet udstyr, når de ikke er i brug.
  • Skift til anbefalede A-pærer.
  • Køb A-mærkede hvidevarer ved nyanskaffelse.
  • Brug dagslysstyring og bevægelsessensorer - de tilpasser automatisk lyset efter behovet. 
  • Gå efter bærbare computere og fladskærme, når du køber nyt. De bruger typisk kun halvt som meget el.

 

Få flere energispareråd her

 

Få flere tips og individuel rådgivning om energibesparelser af en energirådgiver:
Læs mere her hvis du er privat kunde eller her, hvis du er erhvervskunde.

Hvad betyder standbyforbrug?

Mange apparater står typisk på standby året rundt og ender faktisk med at bruge langt mere strøm på standby, end når de er i brug.

 

I et almindeligt udstyret hjem kan det hurtigt løbe op i 400 kWh om året. Og har man mange apparater på standby, kan det beløbe sig til 1000 kWh eller mere. Sluk derfor helt for apparaterne, når de ikke er i brug. Her er mange kroner at spare – for hver kWh, du reducerer dit forbrug, sparer du cirka 2 kr.

 

Få tips til at slanke din elregning her

 

Få flere tips og individuel rådgivning om energibesparelser af en energirådgiver:
Læs mere her hvis du er privat kunde eller her, hvis du er erhvervskunde.

 

Hvor meget kan jeg spare?

Her er et par eksempler:

  • Hvis du vasker tøj ved 30-40 grader i stedet for 60, vil elbesparelsen være 40-50%.
  • Køle- og fryseskabe er de store energislugere. Den fornuftige temperatur i køleskabet er +5°C og i  fryseren -18°C. For hver grad, temperaturen sænkes, stiger elforbruget med 2-5%.  
  • Sluk for apparater, der ikke er i brug. Enten på apparatets afbryder eller på kontakten. Du sparer nemt 500 kr. om året.

 

Få flere energispareråd her

 

Få flere tips og individuel rådgivning om energibesparelser af en energirådgiver:
Læs mere her hvis du er privat kunde eller her, hvis du er erhvervskunde.

Hvilke apparater er ”dyre” i strøm?

Her er eksempler på nogle typiske energislugere i hjemmet:

  • Elgulvvarme
  • Affugter
  • Espressomaskine
  • Spillekonsol
  • Nyt plasma-tv 
  • Større hobbyværktøj
  • Akvarium
  • Havefontaine/filter/pumpe
  • Terrassevarmer
  • Håndklædetørrer

 

Er dit elforbrug højt? 

- Få gode spareråd her

 

Få flere tips og individuel rådgivning om energibesparelser af en energirådgiver:
Læs mere her hvis du er privat kunde eller her, hvis du er erhvervskunde.

Hvorfor købe A-mærkede hårde hvidevarer, når jeg skal købe nyt?

Ganske enkelt fordi de bruger mindre i energi. A-mærkede hvidevarer kommer i udgaver med +, fx A++. Jo flere plusser, jo mere energioptimale er de.

Se flere energispareråd her.

 

Få flere tips og individuel rådgivning om energibesparelser af en energirådgiver:
Læs mere her hvis du er privat kunde eller her, hvis du er erhvervskunde.

Hvad er VE?

VE står for vedvarende energi. For eksempel udvundet ved hjælp af solceller eller varmepumper.

 

Læs mere om energibesparende og miljørigtige løsninger her.

 

Spørgsmål og svar i forbindelse med flytning
Jeg skal flytte. Hvad skal jeg gøre?

NRGi får ikke automatisk besked, hvis du flytter til en ny adresse. Du hæfter for elforbruget indtil den dato, du har meldt, at fraflytningen sker, og det er derfor vigtigt, at du selv husker at melde både fra- og tilflytning.

 

Fraflytning - du flytter ud
Du skal melde fraflytning til NRGi senest 7 arbejdsdage FØR, du flytter fra din nuværende adresse, men det er muligt at melde fraflytning allerede 2 måneder inden flyttedatoen.

 

Tilflytning - du flytter ind
Du skal melde tilflytning senest 3 dage efter indflytningen, men det er muligt at melde tilflytning allerede 2 måneder inden flyttedatoen.

 

Tag din elaftale med
Du behøver ikke at lave en ny elaftale, fordi du flytter. Vi flytter bare din nuværende aftale med til din nye adresse, så du forsat får alle de fordele du kender hos NRGi i dag. Når du melder fraflytning, kan du nemt flytte aftalen med ved at sætte kryds i "Ja" ved feltet "NRGi skal sørge for strøm på min nye adresse ved at flytte min nuværende elaftale med". Vælger du at tage aftalen med, behøver du ikke også melde tilflytning til NRGi - det sørger vi for.

Meld flytning her

 

Er du fiberbredbåndskunde?
Hvis du er fiberbredbåndskunde hos det tidligere NRGi Fibernet, nu Fibia, skal du også huske at melde flytning til Fibia her.

SKAL jeg melde flytning?

Ja, du skal altid melde flytning til din elleverandør. Du hæfter for forbrug indtil den dato, du har meldt, at flytningen sker. Husk, at fraflytning skal meldes senest syv arbejdsdage FØR selve dagen for flytning.

 

Meld flytning her

Hvad sker der, hvis jeg glemmer at melde fraflytning?

Hvis NRGi ikke modtager en fraflytning fra dig, og en ny forbruger ikke har meldt tilflytning på adressen, fortsætter opkrævningen efter de gældende priser. Du hæfter altså for forbruget, indtil en gyldig flyttedato er oplyst til NRGi.

 

Fraflytning skal ske med et varsel på mindst 7 arbejdsdage.

 

Meld flytning her 

Skal jeg selv aflæse målerstanden på flyttedagen?

Har du en fjernaflæst elmåler, bliver målerstanden aflæst automatisk på flyttedagen.  

 

Har du ikke en fjernaflæst måler, skal du selv aflæse målerstanden og indberettte den via formularen Aflæsning ifm. flytning. Link til formularen findes også i din mailkvittering for anmeldelse af flytning.

 

Bemærk! Hvis dit netselskab har registreret en anden målerstand end den, du har oplyst, gælder netselskabets registrering.

 

Meld flytning her

Hvad sker der med min elaftale, hvis jeg flytter i aftaleperioden?

Du skal melde flytning til den elleverandør, du har indgået elaftalen med.

 

Er du kunde hos NRGi Elsalg, kan du nemt flytte aftalen med til din nye adresse, så du fortsætter på de samme priser og vilkår, som du er vant til. 

 

Når du melder fraflytning, kan du nemt flytte aftalen med ved at sætte kryds i "Ja" ved feltet "NRGi skal sørge for strøm på min nye adresse ved at flytte min nuværende elaftale med". Vælger du at tage aftalen med, behøver du ikke også melde tilflytning til NRGi - det sørger vi for.

 

Meld flytning her

Jeg har ikke indgået en elaftale – hvor skal jeg så melde flytning?

Du skal altid melde flytning til din elleverandør. Er du i tvivl om, hvilken elleverandør du har, så kig på din elregning. 

 

Er du kunde hos NRGi Elsalg, skal du melde flytning til os.

 

Meld flytning her

Hvad sker der med mine a conto-betalinger, når jeg flytter – får jeg penge retur?

Når flytningen er gennemført, modregner vi de betalte a conto-betalinger i din slutopgørelse.

 

Hvis du har betalt for meget i a conto op til flyttedatoen, får du selvfølgelig det overskydende beløb tilbage. Omvendt får du en regning, hvis du har betalt for lidt.

Hvorfor opkræver I et flyttegebyr?

NRGi er berettiget til at opkræve et gebyr i forbindelse med en elkundes fraflytning.

 

Gebyret skal dække de udgifter, der er forbundet med at udarbejde og sende din slut-/flytteopgørelse.

Hvorfor skal jeg oplyse mit CPR-nummer, når jeg skal flytte?

Med de nye regler der trådte i kraft på elmarkedet 1. april 2016 er det ikke længere muligt at melde flytning uden at oplyse CPR-nummer. CPR-nummeret er en forudsætning for, at vi som elleverandør kan registrere din flytning i datahubben - elmarkedets fælles database over samtlige elkunder på det danske marked, ejet af Energinet.dk.

 

CPR-nummeret er et branchekrav fra Energinet, som vi som elhandler er underlagt. Læs mere om afgivelse af CPR-nummer her.

 

Uden oplysning af CPR-nummer bliver din flytning afvist.

Hvad sker der med min betalingsaftale, når jeg flytter?

Hvis ikke andet er aftalt, når du melder flytning, vil din aftale blive opgjort og opkrævet i slutopgørelsen.

 

Ønsker du ikke aftalen opgjort, er der to muligheder:

  • Flytter du til en ny adresse inden for NRGis forsyningsområde, kan aftalen overføres til den ny adresse efter gældende priser.
  • Flytter du ud af NRGis forsyningsområde, kan aftalen ikke flyttes til den nye adresse. Du har dog mulighed for at indgå en betalingsaftale på flytteopgørelsen efter gældende priser.
Hvad betyder "Forsyningspligt" vs. "Leveringspligt"?

Med Engrosmodellens indførelse udfases forsyningspligten og der opstår istedet, det der kaldes en "leveringspligt" til husholdningskunder.

 

For dig betyder det, at hvis du skifter adresse, skal du selv foretage et aktivt valg om, hvem der skal være din elleverandør på din nye adresse.

 

El skal med Engrosmodellens indførelse derfor betragtes som en vare på lige fod med andre forbrugsvarer.

Skift af elleverandør og valg af produkt
Hvordan skifter jeg elleverandør?

Du kan frit vælge elselskab og således sikre dig den billigste strøm.

 

Det er nemt at skifte, da du kun skal henvende dig ét sted, nemlig ved den ønskede elleverandør. Vil du f.eks. skifte fra et andet elselskab til NRGi, kontakter NRGi dit nuværende elselskab og sørger for overflytningen.

 

For at kunne skifte, skal den nye leverandør  bruge dit aftagenummer, som står på elregningen.

 

Læs mere om vores produkter og priser her.

 

Kun den frie el er valgfri
Du indgår en aftale med den nye leverandør af el over en bestemt periode på fastlagte betingelser. Elektriciteten kommer via de samme ledninger og via samme netselskab som tidligere, ligesom den største del af din elregning fortsat vedrører betaling til dit lokale netselskab, tariffer og afgifter til staten og den systemansvarlige (Energinet.dk). Læs mere om fordelingen af udgifter på din elregning her.

 

Der skal ske en måleraflæsning på dagen for leverandørskiftet.

Hvad er et aftagenummer – og hvor finder jeg det?

Alle elinstallationer/målesteder i Danmark har et unikt nummer, det såkaldte aftagenummer. Aftagenummeret består af 18 cifre og fremgår af din elregning.

 

Du skal bruge aftagenummeret i forbindelse med et eventuelt leverandørskifte, hvor du skal oplyse det til den nye elleverandør.

Vil du have den laveste pris?

Spot el er for dig, der vil udnytte markedssvingningerne fuldt ud. Prisen fastsættes dagligt på baggrund af udviklingen på elbørsen Nord Pool. Du løber en højere risiko – til gengæld vil du kunne få din el billigere, når markedsprisen er lav. Vores erfaringer viser, at Spot el ofte er den billigste måde at købe strøm på. 

Se priser og bestil

Vil du have el til gode priser uden for mange overraskelser?

Flex el er en aftale om leverance af el, hvor elprisen fastlåses for et kvartal af gangen. Prisen du betaler pr. kWh er et gennemsnit af vores indkøbspris i det foregående kvartal og kan derfor variere. Du finder din præcise elpris for kvartalet på dine elregninger. 

 

Se prisen og bestil her

Vil du gøre en forskel for miljøet?

Vil du gøre en forskel for miljøet, vil vi anbefale dig at tilvælge det grønne alternativ Klima el.

 

Klima El er et tilvalgsprodukt, som du frit kan kombinere med vores øvrige elprodukter. Med Klima el er du garanteret, at vi indkøber en strømmængde svarende til dit forbrug fra danske vindmøller, der er højst to år gamle.

 

Se priser og bestil

Hvad er jeres leveringsbetingelser?
Aflæsning af elmåler
Skal jeg selv aflæse min elmåler?

Har du en fjernaflæst måler, aflæses målerstanden automatisk.

 

 

Har du ikke en fjernaflæst måler, skal du selv aflæse målerstanden og oplyse den til os. I så fald får du besked, når det er tid til aflæsning.

 

Du kan følge dit forbrug og se aflæsninger på Mit NRGi.

Hvad er fjernaflæsning?

Med fjernaflæsning kan NRGi automatisk indhente dit faktiske elforbrug via datahubben (elmarkedets fælles database).

 

De fjernaflæste målere betyder farvel til det årlige selvaflæsningskort og den årlige manuelle årsaflæsning.

 

Du kan se dit forbrug på Mit NRGi eller ved hjælp af NRGi's app, læs mere her.

Diverse
Hvorfor skal jeg oplyse mit CPR-nummer, når jeg skal flytte?

Med den nye lovgivning på elmarkedet pr. 1. april 2016 er det ikke længere muligt at melde flytning uden at oplyse CPR-nummer. CPR-nummeret er en forudsætning for, at vi som elleverandør kan registrere din flytning i datahubben - elmarkedets fælles database over samtlige elkunder på det danske marked, ejet af Energinet.dk.

CPR-nummeret er et branchekrav fra Energinet, som vi som elhandler er underlagt. Læs mere om afgivelse af CPR-nummer her.

 

Uden oplysning af CPR-nummer bliver din flytning afvist.

Kan NRGi kræve, at jeg oplyser mit CPR-nummer ved indgåelse af en elaftale?

Ja, det er tilladt, når der er tale om et løbende aftaleforhold eller et abonnement. Læs mere hos Dansk Erhverv her.

Kan jeg være sikker på, at mit CPR-nummer kun bruges til min elaftale eller en evt. flytning?

Ja, NRGi må ikke videregive dit CPR-nummer uden dit samtykke eller uden en fuldmagt.

Jeg har ingen strøm på adressen. Hvem skal jeg kontakte?

Hvis du mangler strøm, skal du kontakte din elleverandør. Er du kunde hos NRGi Elsalg, skal du kontakte os på 7011 4500, hvis du ikke kan finde information om driftsforstyrrelsen på siden her.

 

Udenfor normal åbningstid bedes du kontakte vores support på 3398 6523. 

 

Bemærk, at der kan være flere årsager til, at der ikke er strøm. Tjek derfor først dine sikringer, dit relæ samt den aktuelle driftsstatus.

 

Mit NRGi
Jeg kan ikke logge ind på Mit NRGi, hvad gør jeg?

Første gang du logger ind på Mit NRGi, skal du bruge dit kundenummer og internetkode, som du finder i øverste højre hjørne på din elregning fra NRGi. Se her

 

Herefter kan du selv ændre dit login til et selvvalgt login, eller du kan vælge at tilknytte NEM ID.

 

Har du glemt dit password, så klik her og vælg linket "Hjælp til login" for at få tilsendt et nyt.

 

Har du glemt dit brugernavn, så brug dit kundenummer og internetkode, som du finder på din regning. Se hvordan her.

 

 

Kontakt kundeservice, hvis du stadig ikke kan logge ind.

Jeg har problemer med at se nogle oplysninger på Mit NRGi selvom jeg er logget ind, hvad gør jeg?

Prøv følgende:

 

Når du er logget ind på Mit NRGi, så tryk på Ctrl og F5 samtidigt. Tjek om du nu kan se dit indhold.

Hvis ikke det virker, så tjek om du har en nyere version af den internetbrowser (fx Chrome, Internet Explorer, Safari), du bruger. Hvis du har en ældre version, så opdater den og prøv igen.

Du kan også prøve at installere internetbrowseren Google Chrome (klik her: http://www.google.com/intl/da/chrome/). Erfaringen viser, at det som regel har løst problemet.

Virker det stadig ikke, kontakt vores kundeservice.

Kan man se forbrug andre steder end på Mit NRGi?

Ja, du kan tilgå alle de data der er til rådighed om dig som el-kunde i elmarkedet via den såkaldte datahub.

 

Denne visning hedder forbrugeradgang. Gå til forbrugeradgang her

Abonnement og gebyrer
Abonnement NRGi Elsalg

Månedligt abonnement til NRGi Elsalg 12,5 kr. inkl. moms. 

Bemærk, at vi herudover er forpligtede til at opkræve et abonnement på vegne af dit netselskab.

Betalingsgebyr

Det er gratis at betale din regning fra NRGi Elsalg via Betalingsservice. Vælger du at betale din regning på anden vis, koster det 29 kroner inkl. moms for administration og håndtering af den pågældende betalingsmetode.

 

Betalingsgebyret bliver ikke pålagt din første regning.

Kopi af faktura

Alle regninger kan altid gratis hentes på Mit NRGi. Du logger ind på Mit NRGi med dit kundenummer og din internetkode - se hvordan her.

 

Ønsker du at bestille en kopi af din faktura koster det kr. 43,75 - 

Ekstra opgørelse / flytteopgørelse

Hvis du ønsker en ekstra opgørelse, eller har behov for flytteopgørelse: kr. 81,25

Betalingsordning/Henstandsordning

Har du svært ved at betale dine regninger til tiden, kan du bede om en betalingsaftale eller en henstandsordning. 

  • Betalingsaftale: kr. 100,-
  • Henstandsordning: kr. 100,-

NB! Der kan maksimalt indgås én betalings- og/eller henstandsordning om året (løbende 12 måneder).

Kontakt NRGi Elsalg - Privat

Kundeservice åbningstider 

NRGi Elsalg A/S
Dusager 22
8200 Aarhus N

 

Mandag kl. 9-17
Tirsdag - Onsdag kl. 9-16
Torsdag kl. 9-17
Fredag kl. 9-15

Lørdag, søndag og helligdage lukket

 

Telefon: 7011 4500

  

Du kan skrive til os her

 

Mangler du strøm på adressen? - læs her
Udenfor normal åbningstid bedes du kontakte
vores support på tlf. 3398 6523. 

Skriv til NRGi Elsalgs kundeservice

Websitet bruger cookies til at huske dine indstillinger, til statistik og til at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies. Læs mere om NRGi's cookipolitik her.

OK