Mit NRGi - din personlige kundeportal

Mit NRGi er din personlige kundeportal på nrgi.dk, hvor du bl.a kan:

  • se dine regninger
  • følge dit forbrug og sammenligne det med forbruget i lignende husstande
  • bestille forbrugsrapporter, der gør det let at følge og få overblik over dit elforbrug
  • opsætte forbrugsalarmer, der giver dig besked på e-mail eller SMS, hvis forbruget pludseligt løber løbsk
  • rette dine personlige oplysninger

Foretrækker du at bruge Mit NRGi på din mobil eller tablet, så hent vores app NRGi til iPhone eller Android.

 Login

Første gang du logger ind, skal du bruge kundenummerog internetkode. Herefter kan du vælge, om du fremover vil logge ind med et selvvalgt brugernavn og adgangskode eller NemID.

Få hjælp til login herunder

HJÆLP TIL LOGIN PÅ MIT NRGi  

Er det første gang, du logger ind?

Første gang du logger ind på Mit NRGi, skal du bruge dit kundenummer og din internetkode. Herefter kan du vælge, om du fremover vil logge ind med NemID eller med et selvvalgt brugernavn og adgangskode. Du kan ændre dit login under ”Min profil” på Mit NRGi).

 

Her finder du kundenummer og internetkode

Dit kundenummer og din internetkode fremgår af den aftale, du modtog, da du blev kunde hos os. Tidligere kunne du også finde oplysningerne i øverste højre hjørne på din elregning, men af sikkerhedsmæssige grunde fremgår dine login-informationer ikke længere på dine elregninger.

 

Få tilsendt dit password

Hvis du tidligere har oplyst os dit mobilnummer eller din e-mail, kan du nemt få tilsendt dit password på e-mail eller SMS. Få tilsendt dit password her.

 

Log ind med NemID (gælder ikke NRGi app)

For at kunne logge ind med NemID skal du først tilknytte dit NemID til din konto hos os. Det gør du ved at logge ind på Mit NRGi med kundenummer og internetkode og vælge NemID tilknytning under menupunktet ”Min profil”. Når du har indtastet bruger-id, adgangskode og nøgle (som almindeligt login med NemID), har du tilknyttet dit NemID og kan fremover bruge det til login på Mit NRGi.  

 

 

Bemærk! Ændret adgang til forbrugsdata efter den 1. april 2016

Pga. ændrede regler på elmarkedet pr. 1. april 2016 kan ikke alle kunder hos NRGi Elsalg se forbrugsdata på Mit NRGi og på NRGi app. Hvorvidt, du kan se dine forbrugsdata, afhænger bl.a. af

  • Dit netselskab
  • Din elmåler
  • Om vi har adgang til dine forbrugsdata fra datahubben (elmarkedets fælles database)

Ændringerne betyder desuden, at det ikke er muligt at se historiske forbrugsdata fra før 1. april 2016. Det skyldes, at vi som elleverandør ikke må vise de samme forbrugsdata som tidligere, men kun de data netselskaberne sender til datahubben (elmarkedets fælles database). 

 

Læs mere om de nye regler og hvad de betyder for privatkunder og erhvervskunder.

Websitet bruger cookies til at huske dine indstillinger, til statistik og til at målrette annoncer. Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du automatisk vores brug af Cookies. Læs mere om NRGi's cookipolitik her.

OK