NRGi Rådgivning
Salgs- og leveringsbetingelser
De gældende betingelser ved køb af ydelser af NRGi Rådgivning
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser er gældende ved køb af ydelser af NRGi Rådgivning, med mindre andet er aftalt skriftligt.
Tid til det lovpligtige energisyn?
Få afdækket din virksomheds energiforbrug og besparelsespotentiale.
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser er gældende ved køb af ydelser af NRGi Rådgivning, med mindre andet er aftalt skriftligt.
1.1 Disse salgs- og leveringsbetingelser gælder for enhver ydelse bestilt hos NRGi Rådgivning af Kunden eller Kundens repræsentant.
2.1 Ved Kundens accept af et fra NRGi Rådgivning eller fra NRGi Rådgivning samarbejdspartnere afgivet tilbud, anses aftalen for bindende.
2.2 Ved onlinekøb bortfalder fortrydelsesfristen ved opgavens påbegyndelse.
3.1 Ved indgåelse af aftalen forpligter kunden sig til at bidrage med:
4.1 Efter indgåelse af aftalen kontaktes Kunden af NRGi Rådgivning for fastlæggelse af tidspunkt for besøg på ejendommen. Besøget sker som udgangspunkt inden for normal arbejdstid.
4.2 Leveringen af ydelsen/rapporten finder sted hurtigst muligt efter besøget på ejendommen.
4.3 Er NRGi Rådgivning nødsaget til at annullere besøget på ejendommen, kontaktes Kunden telefonisk, og der aftales en ny dato for besøget.
5.1 Den afgivne pris for ydelsen er baseret på arealer anført i BBR.
5.2 I fald der forekommer afvigelser imellem de i BBR afgivne arealer og de faktiske arealer for samtlige bygninger på ejendommen, er NRGi Rådgivning berettiget til at korrigere prisen i op- eller nedadgående retning i.h.t. gældende prisliste. Prisen varierer ved følgende kvadratmeter-intervaller; 0-99, 100-199, 200-299, 300-399, 400-499, 500-<.
5.3 At der sker en ændring af prisen i.h.t. pkt. 5.2, ændrer ikke ved aftalens gyldighed, og Kunden er forpligtet til at acceptere, at en ændring af prisen kan finde sted.
5.4 I fald Kunden gør brug af en gratis fornyelse af en rapport, og indberetningsgebyrer til det offentlige efterfølgende er korrigeret, er NRGi Rådgivning berettiget til at opkræve differencen mellem prisen gældende på aftaleindgåelsestidspunktet og indberetningstidspunktet af fornyelsen.
6.1 Opkrævningen fremsendes umiddelbart efter ydelsen er afsluttet.
6.2 Opkrævning og evt. rykker fremsendes digitalt, til e- mailadressen oplyst ved bestillingen.
6.3 Betalingsfristen fremgår af opkrævning.
6.4 Betales opkrævningen ikke rettidigt, pålægges renter og gebyr i.h.t. gældende regler.
7.1 I fald Kunden har behov for at ændre et aftalt mødetidspunkt, skal Kunden kontakte NRGi Rådgivning hurtigst muligt.
7.2 Et aftalt mødetidspunkt kan gebyrfrit flyttes til en anden dato, hvis NRGi Rådgivning modtager besked senest kl. 12.00 på den sidste hverdag inden den aftalte besigtigelsesdag.
7.3 Ved senere ændring eller annullering end nævnt i pkt. 7.2, er NRGi Rådgivning berettiget til betaling af et fast gebyr i.h.t. gældende prisliste.
8.1 I fald NRGi Rådgivning er nødsaget til at ændre et aftalt besøg, er Kunden ikke berettiget til erstatning eller anden form for kompensation.
8.2 NRGi Rådgivning kan ikke holdes ansvarlig for direkte eller indirekte tab eller udgifter grundet ændring af et aftalt besøg.
9.1 NRGi Rådgivning behandler personoplysninger fortroligt i.h.t. gældende lovgivning og videregiver ikke personoplysninger til tredjepart.
9.2 Anonyme oplysninger, der ikke kan henføres til bestemte personer, kan videregives til tredjepart, f.eks. til brug for statistik.
10.1 Reklamationer kan rettes til NRGi Rådgivning skriftligt.