Indefrysningsordning til elkunder

Som elkunde har I nu mulighed for midlertidigt at indefryse en del af beløbet på jeres elregningen og afdrage lånet over en periode.

Ordningen er frivillig, men i skal tilmelde jer på Mit NRGi for at blive en del af ordningen.

Få svar på ofte stillede spørgsmål

 

Information

Tilmeld jer på Mit NRGi

For at blive en del af ordningen skal I logge på Mit NRGi, hvor I kan tilmelde jer. Her er det også muligt af afmelde sig.

Hvilken regning bliver den første med indefrysning?

Svaret på dette spørgsmål er individuelt og afhænger bl.a. af, hvordan I er afregnet.

Vi sørger naturligvis for, at I kommer med på indefrysningsordningen så hurtigt som overhovedet muligt efter jeres tilmelding. 

Regninger, der allerede er betalt, samt regninger for perioder, der ligger uden for indefrysningsperioden 1. november 2022 – 31. oktober 2023, kan som hovedregel ikke indgå i ordningen.

Det vil fremgå tydeligt af jeres næste elregning, hvorvidt et beløb er indefrosset. Fremgår der ikke et indefrosset beløb på regningen, betyder det, at det ikke har været muligt at få regningen med i ordningen. I det tilfælde kan du dog forvente, at den efterfølgende regning vil være omfattet af indefrysningsordningen. 

 

Afvis Betalingsservice-opkrævning

Ønsker I ikke at betale jeres regning, og er den tilmeldt Betalingsservice, skal den enkelte opkrævningen afvises - ikke hele Betalingsservice-aftalen. Det kan I gøre i Betalingsservice app'en eller i jeres mobil- eller netbank.

Indefrysning 31Okt 1
Indefrysning 31Okt 2
Indefrysning 31Okt 3

Spørgsmål og svar

Vi tager forbehold for ændringer og opdaterer løbende.

Indefrysning

Afmelding, fraflytning og leverandørskifte

Afbetaling

I kan finde mere information på:

Erhvervsstyrelsen

Virksomhedsguiden.dk

NRGi kundeservice

Har I spørgsmål?

Fandt I ikke svar på jeres spørgsmål her på siden, så kontakt vores kundeservice alle hverdage kl. 8.00-18.00.

Ring på 7011 4500