Artikel
NRGi kåret til energibranchens bedste kundeservice
Kunderne har talt: NRGi leverer den bedste kundeservice i energibranchen.
Der er meget, vi er stolte af her i NRGi, og nu kan vi føje endnu en anerkendelse til listen: Konsulenthuset Wilke har nemlig kåret os til energibranchens bedste kundeservice.
Resultatet er et stort skulderklap til de mange medarbejdere, der hver dag hjælper vores kunder med alt fra valg af elaftale til rådgivning om ladebokse, varmepumper og energioptimering af boligen.
Og vi er både stolte og glade for den flotte placering, som viser, at vores medarbejdere hver dag er klar til at sikre den gode kundeoplevelse med hjælp, rådgivning og vejledning.
“Vi er naturligvis stolte af anerkendelsen. Vores medarbejdere arbejder hver dag målrettet for at skabe gode oplevelser for kunderne,” siger Lene Krakau Larsen, privatdirektør her i NRGi.
“Vores medarbejdere arbejder hver dag målrettet for at skabe gode oplevelser for kunderne.”Lene Krakau Larsen Privatdirektør i NRGi
Fokus på den gode kundeoplevelse
Hos NRGi handler god kundeservice om nærvær, tillid og faglighed. Og intet spørgsmål er for stort eller for småt, fortæller Lene Krakau Larsen.
Hun forklarer, at resultaterne fra undersøgelsen giver værdifuld indsigt i, hvor NRGi lykkes særligt godt, og hvor der fortsat er potentiale for forbedring:
“Vi har fået en virkelig god rapport med tydelige indikationer af, hvor vi gør det fremragende, og hvor vi kan blive endnu bedre. Den feedback bruger vi aktivt til at fastholde og videreudvikle vores serviceniveau.”