Sådan får du hjælp

NRGi kundeservicemedarbejder

Tak for jeres mange gode spørgsmål

Mange har spørgsmål til deres elaftale og elpriserne for tiden, og det betyder, at der kan være ventetid, når du ringer til os.

Vi arbejder på højtryk for at besvare alle opkald og henvendelser, og takker for din forståelse.

Find svar på dine spørgsmål

Har du spørgsmål til nogle af nedenstående emner, kan du søge svar ved at klikke på emnet.

Ikon med telefon

Ring til os

Vores kundeserviceteam sidder klar til at tage imod dit opkald alle hverdage k. 8.00 - 18.00.

Ring på 7011 4500

Find information om din elaftale og pris

Er du kunde hos os, kan du på din elregning se, hvilken elaftale du er på, om prisen er fast eller følger markedsprisen, og hvad du betaler for din strøm.

Find din regning på Mit NRGi
Læser med lommelygte i mørke

Strømafbrydelse udenfor vores åbningstid

Oplever du strømafbrydelse, når vi har lukket på telefonen, så kontakt vores support.

På Mit NRGi kan du følge dit strømforbrug

Mit NRGi er din personlige side

På Mit NRGi finder du svar på mange af dine spørgsmål - lige når det passer ind i din hverdag. Her kan du blandt andet:

  • Følge dit elforbrug helt ned på timebasis
  • Se dine elregninger
  • Skifte til Betalingsservice eller MobilePay
  • Se kundefordele og konkurrencer
  • Melde flytning og tilføje flere adresser

Log på Mit NRGi

Følg dit elforbrug på NRGi app

Hent NRGi app'en - den er gratis

Her kan du følge dit forbrug, se dine regninger, deltage i konkurrencer og meget mere.