Sådan får du hjælp

Har du spørgsmål til regeringens forslag om at kunne udskyde betalingen af elregningen?

Vi følger naturligvis situationen tæt og melder ud, hvad det kommer til at betyde for dig som kunde hos os, når vi ved mere. Du kan holde dig opdateret her.

Ikon med telefon

Ring til os

Vores kundeserviceteam sidder klar til at tage imod dit opkald alle hverdage k. 8.00 - 18.00.

Ring på 7011 4500

Find information om din elaftale og pris

Er du kunde hos os, kan du på din elregning se, hvilken elaftale du er på, om prisen er fast eller følger markedsprisen, og hvad du betaler for din strøm.

Find din regning på Mit NRGi

Vi har travlt, men bliv hængende...

Mange har helt naturligt spørgsmål til elpriserne, og det betyder, at der kan være lidt ventetid, når du ringer.

Vi arbejder på højtryk for at besvare dit opkald, og takker for din forståelse.

Læser med lommelygte i mørke

Strømafbrydelse udenfor vores åbningstid

Oplever du strømafbrydelse, når vi har lukket på telefonen, så kontakt vores support.

På Mit NRGi kan du følge dit strømforbrug

Mit NRGi er din personlige side

På Mit NRGi finder du svar på mange af dine spørgsmål - lige når det passer ind i din hverdag. Her kan du blandt andet:

  • Følge dit elforbrug helt ned på timebasis
  • Se dine elregninger
  • Skifte til Betalingsservice eller MobilePay
  • Se kundefordele og konkurrencer
  • Melde flytning og tilføje flere adresser

Log på Mit NRGi

Følg dit elforbrug på NRGi app

Hent NRGi app'en - den er gratis

Her kan du følge dit forbrug, se dine regninger, deltage i konkurrencer og meget mere.