Her beskriver vi formålene med og retsgrundlaget for behandlingen af dine personoplysninger i forbindelse med deltagelse i kundetilfredshedsundersøgelsen. Vi behandler følgende almindelige personoplysninger om dig som kunde:
Vi behandler dit navn, din adresse, din e-mailadresse og dit telefonnummer, når vi sender undersøgelsen til dig og ifm. din deltagelse i vores kundetilfredshedsundersøgelse. Kundetilfredshedsundersøgelsen fremsendes til vores kunder, og formålet er udelukkende at høre din mening om vores forretning for at kunne forbedre denne. Vi anvender dit navn, din e-mailadresse og dit telefonnummer i henhold til persondataforordningens art. 6, stk. 1, litra f.
Vælger du at deltage i vores kundetilfredshedsundersøgelse, anvender vi din e-mailadresse til at kontrollere, at deltagere kun besvarer kundetilfredshedsundersøgelsen én gang og til eventuelt at matche din besvarelse med dine generelle kundeoplysninger. Derudover, vil vi i nogle tilfælde behandle dit telefonnummer, ved at ringe dig op som opfølgning på din besvarelse i undersøgelsen. Denne behandling sker i henhold til persondataforordningens art. 6, stk. 1, litra f.
Vi behandler din besvarelse, når du deltager i vores kundetilfredshedsundersøgelse.
Formålet med behandlingen af din besvarelse er at udarbejde analyser og statistikker for at blive klogere på, hvordan vi kan optimere og forbedre vores forretning. Retsgrundlaget for vores behandling af de eventuelle personoplysninger, der fremgår af din besvarelse, er baseret på vores legitime interesse i at forbedre vores forretning, jf. persondataforordningens art. 6, stk. 1, litra f.
I forbindelse med afgivelse af din besvarelse skal vi venligst frabede os, at du oplyser personoplysninger ”kommentarfelterne”. Oplyser du mod forventning personoplysninger i kommentarfeltet i kundetilfredshedsundersøgelsen, vil vi se bort fra disse, da sådanne oplysninger ikke er relevante for vores markedsanalyse.