Ønsker du at opsige din elaftale?


For at opsige din aftale, skal du udfylde og sende nedenstående formular. Ønsker du derimod at tage din elaftale med dig til en ny adresse, skal du i stedet melde flytning.

Opsig din elaftale

Ønsker du at opsige din elaftale hos NRGi, skal du bare udfylde formularen. Så klarer vi resten for dig.

Meld flytning

Har du derimod brug for at melde flytning, skal du logge ind på Mit NRGi, enten på hjemmesiden eller i app’en, Mit NRGi. App’en kan du finde i både App Store og Google Play.

Du logger ind med din e-mailadresse, MitID eller med dit kundenummer, som du kan finde på din elregning fra os.

Når du er logget ind, kan du melde flytning under fanen ’Aftaler’.

Har du brug for hjælp, kan du altid kontakte vores kundecenter på 7011 4500.

Dine oplysninger

På hvilken adresse ønsker du at opsige din elaftale?

Fra hvilken dato ønsker du at opsige din elaftale?

(Du skal opsige din elafale med senest tre hverdages varsel)

Hvilken adresse skal slutopgørelsen sendes til?

Behandling af personoplysninger

Når du kontakter NRGi Elhandel A/S, behandler vi dine personoplysninger i overensstemmelse med vores persondatapolitik.

Ønsker du at skifte elaftale?

Vi tilbyder strøm til både en fast pris og en variabel pris, der følger markedsprisen.

Se vores elaftaler

Har du spørgsmål?

Vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål alle hverdage mellem kl. 8.00 - 18.00.

Ring på 7011 4500