Sådan tilmelder du dig MobilePay
Log ind på Mit NRGi og oplys mobilnummer og fulde navn under "Ret betalingsinfo". Det er vigtigt, at du har en aktiv og opdateret MobilePay aftale.
Vink farvel til aconto-regninger
Betal kun for den strøm, du bruger. Følg dit forbrug i vores app. Prisvindende kundeservice. Nul binding.
Én samlet ladeløsning
Med vores ladepakke får du både ladeboks, installation, elaftale og app til smart opladning.
Skift trygt og sikkert til en varmepumpe
Vores team af rådgivere er klar til at finde den rette løsning til netop din bolig.
Faglærte eksperter
Vores rådgivere er uddannet byggesagkyndige med relevant baggrund inden for byggebranchen.
Tag en fagmand med på råd
Få lagt en plan for energioptimering. Det betaler sig.
Med MobilePay slipper du helt for betalingsgebyr og betaler nemt med et swipe.
Sådan tilmelder du dig MobilePay
Log ind på Mit NRGi og oplys mobilnummer og fulde navn under "Ret betalingsinfo". Det er vigtigt, at du har en aktiv og opdateret MobilePay aftale.
Du skal sige ja til, at vi må sende regninger til dig direkte i MobilePay-app'en. Det gør du ved at tilmelde dig på Mit NRGi.
Husk , at du også skal sørge for, at du har slået ”Modtag regninger” til i MobilePay-app'en.
Klik på den meddelelse, du får fra os, eller find regningen under ”Aktiviteter” og ”Regninger” i MobilePay-app'en.
Vælg ”Betal” og swipe.
Se i filmen herover, hvordan du gør.
Hvis du har slået ”notifikationer” til i MobilePay-app'en, får du en meddelelse fra os, når vi har sendt regningen til betaling i MobilePay.
Sådan slår du meddelelser til på iPhone:
Sådan slår du "notifikationer" til på Android:
Ja, når du har modtaget regningen i MobilePay, kan du finde regningen under ”Aktiviteter” og ”Regninger”. Hvis du vil afvise den, så klik på ”Annuller” i øverste venstre hjørne.
Nej, du har ikke mulighed for at ændre beløbet på regningen. Men du kan annullere regningen i MobilePay, hvis du mener, at beløbet ikke stemmer overens med det, du har aftalt med os.
Ja, du har mulighed for at ændre betalingsdatoen, inden du swiper for at betale. Du kan også vente med at swipe og dermed vælge at betale på et senere tidspunkt. Regningen ligger til betaling i app'en i 29 dage.
Hvis du ikke længere ønsker at modtage regninger i MobilePay fra NRGi, så kontakt os på 7011 4500.
Med Betalingsservice som din betalingskanal skal du ikke løfte en finger. Din betaling sker automatisk og til tiden, hver gang.
På Mit NRGi kan du se dine elregninger, når det passer dig. Her kan du også følge dit elforbrug helt ned på timebasis.